tisdag 15 november 2011

Bilder

Här kommer våran senaste tid i bilder.


Feven som är kvinnan till höger i bild är en vän till oss som jobbar som sjuksköterska volontärt på organisation som hjälper fattiga barn. Detta är en dag när hon tog med oss och visade lite hur de jobbar. Underbar dag.


Samma dag, andra människor.


Här är alla barnen! de var fantastiska, om man vill sponsra ett barn så kostar det typ 100kr i månaden. Det är värt det, jag skall länka till organisationens hemsida så snart jag minns den.


Här är jag och Karin hemma hos ett av barnen, en litet lerhydda med en säng där de sov fem stycken.


Här är Siddist Kilo halvvägs till Arat kilo.

4 kommentarer:

  1. Vad fint med lite bilder!Och såklart fint att ni har det så bra. Ni är grymma!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Kanonfint att se bilder från er! Blir helt varm i hjärtat speciellt när jag ser bilden på Anna-Karin. :)

    Kramar

    // Karl

    SvaraRadera
  3. jag blir varm i hjärtat av era kommentarer!

    SvaraRadera
  4. Det är svårt att föreställa sig hur ni har det där nere, men det ser ut som ni trivs! Snart är ni hemma och får berätta mer! / Jannike, Alice

    SvaraRadera