fredag 4 november 2011

Ett förlösande ögonblick i minibussen

Idag åkte vi trång minibuss upp på berget för att komma hemåt efter en trevlig stund på Lucy restaurant där vi blivit stammisar. Under färdens gång började vi av någon anledning tala om vilka av oss som var ”syskonen” och vem som var ”mamman” i gruppen. Vi blev häpna när vi kom fram till att alla i gruppen tyckte att de var den som var den ”mobbade” i gruppen. Härligt att vara på resande fot i en grupp av tre där alla känner sig mobbade av de andra två i gruppen. Vi är bäst.

Vi firade kvällen med en flaska rött, då vi inte hade någon öppnare var jag tvungen att rädda situationen genom att öppna flaskan med en sko, döm av min förvåning när jag lyckades.

2 kommentarer:

  1. Alexander, du ser inte helt nykter ut på bilden. Är det så att ni dricker sådan där alkohol på resan? Ni ungdomar är väl för knasiga! ;-)

    Massa kramar!

    // Eder Karl

    SvaraRadera
  2. jag är full på lycka för att jag öppnat flaskan med en sko! vi hade inte druckit innan flaskan öppnades :)

    SvaraRadera